Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Σάββατο, 10 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Ένταση στη Βουλή μεταξύ Ν. Κεραμέως και Βουλευτών

13 Ιουλίου, 2022
Σε Esos, Ροή
Ένταση στη Βουλή μεταξύ Ν. Κεραμέως και Βουλευτών
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Ένταση επικράτησε σήμερα στη Βουλή, κατά τη συζήτηση επί του νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ, όταν  ο  Βουλευτής  του ΚΚΕ Αθ. Παφίλης, έθεσε ερωτήματα προς την υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως.

Διαβάστε το διάλογο που ακολουθεί:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Αθ. Παφίλης: Κυρία Υπουργέ, μέσα σε αυτό το μπαράζ των εξαγγελιών που κάνατε εγώ θα σας κάνω κάποιες «πεζές» ερωτήσεις. Είναι αυτά που βασανίζουν τη λαϊκή οικογένεια, αν καταλαβαίνετε τι λέω και φαντάζομαι ότι καταλαβαίνετε. Θα τα πάρω όχι με σειρά ιεράρχησης.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Πρώτον, θα αυξήσετε την επιδότηση του ενοικίου για τους φοιτητές που τους στέλνετε έξω από εκεί που ζουν;

Δεύτερον, τι θα κάνετε με τις φοιτητικές λέσχες και το φαγητό; Φοιτητικές λέσχες και φαγητό είναι ανάσα για τις λαϊκές οικογένειες όταν τρώγεται. Απλά πράγματα λέω.

Τρίτον, τι θα κάνετε με τα αμφιθέατρα; Είναι πεντακόσιοι φοιτητές και πάνε διακόσιοι. Για τα αμφιθέατρα μιλώ, το κτηριακό δηλαδή. Το λέω έτσι. Να μην πω για εργαστήρια και όλα τα υπόλοιπα. Και σας τα λέει ένας που έχει και άμεση και σημερινή εμπειρία.

Τέταρτον, λέτε ότι αγωνιούν για το πτυχίο. Μα, εδώ τι κάνετε με το πτυχίο; Είπατε –και ο Πρωθυπουργός είπε- ότι το πτυχίο δεν έχει κανένα αντίκρισμα. Αυτό δεν είπε; Είπε -θα σας φέρω τα Πρακτικά- ότι δεν έχει κανένα αντίκρισμα στην κοινωνία. Για πέστε μου, λοιπόν, τι θα κάνετε και πού θα βρουν τα λεφτά για να πληρώνουν μεταπτυχιακά τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων; Δεν συζητάμε για διάνοιες. Υπάρχουν ορισμένοι που είναι εντάξει. Όμως, η πλειοψηφία πού θα τα βρει για να κάνει τα μεταπτυχιακά; Θα τα πω στην ομιλία μου μετά.

Πέμπτον, λέτε 4 συν δύο, ν+2. Ξέρετε ότι το 40% των φοιτητών δουλεύουν; Δικά σας στοιχεία είναι. Το ξέρετε. Αυτοί οι άνθρωποι που τους τάζετε διάφορα -και πολλά και διάφορα τώρα- γιατί δουλεύουν; Από χόμπι δουλεύουν; Διότι δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα οι γονείς τους.

Αυτοί θα μπορέσουν με το παράδειγμα που είπε ο Πρωθυπουργός να πάνε στη Σχολή Ηλεκτρολόγων-Μηχανολόγων, να παρακολουθήσουν και τη Σχολή Μηχανικών, Παραγωγής και Διοίκησης και να πάνε να κάνουν και στην Κέρκυρα.. ; Μα, καλά που ζείτε; Σε γυάλινες πύργους ζείτε; Ένας φοιτητής τέτοιος που έχει και όλα τα προβλήματα, τι θα κάνει; Για αυτά τι θα κάνετε;

Συνεχίζω, λοιπόν. Ένα σοβαρό θέμα σας ρωτάω: Γιατί εγώ θα πρέπει -λέω ένα παράδειγμα, να το πω απλά- να σκιστώ, όπως και η οικογένειά μου, για να δώσω εξετάσεις και να μπω στο πανεπιστήμιο και ο άλλος να σκάσει τα 15 χιλιάρικα στο ιδιωτικό, στα κολέγια και στο τέλος να ισοτιμηθεί το πτυχίο μας; Πείτε μας. Δώστε μια απάντηση. Στον κόσμο δώστε, όχι σε εμάς.

Εμείς ξέρουμε πολύ καλά πού το πάτε, για να μη βάλω τα θέμα. Πείτε μας, λοιπόν, εσείς που κόπτεστε και κάνετε τις φοβερές εξαγγελίες, και γνωρίζοντας ότι μια περιουσία ξοδεύουν στα φροντιστήρια γιατί το σχολείο δεν δίνει τίποτα -επαναλαμβάνω ότι δεν δίνει τίποτα σε σχέση με τις απαιτήσεις που υπάρχουν-, τι θα κάνετε για αυτά;

Αυτά βασανίζουν τις λαϊκές οικογένειες. Και εδώ μας κάνετε χίλιες εξαγγελίες πώς θα γίνει το ένα, πώς θα γίνει το άλλο. Εντυπωσιακά πράγματα ακούγονται, αλλά η ζωή είναι αυτή. Και για αυτά τα στρώματα δεν θα κάνω κρίση. Θα τα πω μετά.

Προεδρεύων (Γεώργιος Λαμπρούλης): Καλώς, κύριε Παφίλη.

Αθ. Παφίλης: Πείτε μας, λοιπόν, για όλα αυτά. Αυτά βασανίζουν τον κόσμο, τον λαϊκό κόσμο, γιατί άλλοι πάνε στο Yale και στο Harvard γιατί έχουν τη δυνατότητα και άλλοι που έχουν κάποια καλύτερη δυνατότητα μπορούν σε αυτά που λέτε να ανταποκριθούν. Οι άλλοι τι θα κάνουν; Για τι ίσες δυνατότητες λέτε; Όταν δουλεύει ο άλλος και είναι φοιτητής, μπορεί να τα κάνει όλα αυτά; Τι είναι; Σούπερμαν;

Προεδρεύων  (Γεώργιος Λαμπρούλης): Ωραία, κύριε Υπουργέ, έχετε τον λόγο.

Ν. Κεραμέως: Ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε. Ξεκινώ με τον κ. Σκουρλέτη.

Κύριε Σκουρλέτη, είπατε ότι κάποια από αυτά που φέρνουμε δεν είναι καινούργια. Μάλιστα, έχετε δίκιο. Εν μέρει έχετε δίκιο. Τι θα πει αυτό;

Πρακτική άσκηση υπάρχει. Υπάρχει σήμερα ρύθμιση που να υποχρεώνει σε αμειβόμενη πρακτική άσκηση; Σας ρωτώ: Υπάρχει; Στον νόμο υπάρχει σήμερα υποχρεωτικά αμειβόμενη πρακτική άσκηση; Υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη ρητά στον νόμο;

Δεν υπάρχει, κύριε Σκουρλέτη. Άρα, να συμφωνήσουμε στο εξής.

Πάνος Σκουρλέτης: Σας παρακαλώ.

 Ν. Κεραμέως: Μην κουνάτε έτσι το χέρι σας, γιατί αρκετά έχουμε πάρει από χυδαιότητες. Φτάνει.

Πάνος Σκουρλέτης: Τι εννοείτε;

 Ν. Κεραμέως: Τι εννοώ;

Προεδρεύων (Γεώργιος Λαμπρούλης): Σας παρακαλώ.

 Ν. Κεραμέως: Τι εννοώ;

Πάνος Σκουρλέτης: Σας παρακαλώ. Αφήστε τις εντυπώσεις.

Προεδρεύων(Γεώργιος Λαμπρούλης): Σας παρακαλώ. Αφήστε την Υπουργό να απαντήσει.

Πάνος Σκουρλέτης: Συστηματικά κάνετε αυτό το παιχνίδι. Για σοβαρευτείτε εδώ μέσα.

 Ν. Κεραμέως: Κύριε Σκουρλέτη, υπάρχει  ένα ρητό που λέει…

Πάνος Σκουρλέτης: Μιλήστε πολιτικά. Φτάνει πια η υποκρισία.

Ν. Κεραμέως: Δεν έχετε την τσίπα να πείτε ένα συγγνώμη, κύριε Σκουρλέτη.

Προεδρεύων  (Γεώργιος Λαμπρούλης): Σας παρακαλώ, κύριε Σκουρλέτη.

Ν. Κεραμέως: Δεν έχετε την τσίπα, κύριε Σκουρλέτη Στέλεχός σας…

Πάνος Σκουρλέτης: Ντροπή σας.

 Ν. Κεραμέως: Ντροπή μου; Πόσο χαίρομαι που σας βλέπει η κοινωνία.

Προεδρεύων  (Γεώργιος Λαμπρούλης): Κύριε Σκουρλέτη, σας παρακαλώ.

Πάνος Σκουρλέτης: Συστηματικά υποκρίνεστε. Να ζητήσετε συγγνώμη.

 Ν. Κεραμέως: Να ζητήσω εγώ συγγνώμη; Τα έχουμε ακούσει όλα νομίζω.

Προεδρεύων (Γεώργιος Λαμπρούλης): Παρακαλώ, ηρεμία.

Ν. Κεραμέως: Τα έχουμε ακούσει όλα.

Δεν ντρεπόμαστε, κύριε Σκουρλέτη; Έρχεται στέλεχός σας σε μηνύσιμη αναφορά και με παρομοιάζει με παιδοκτόνο, με κατηγορούμενη παιδοκτόνο και έχετε το θράσος, κύριε Σκουρλέτη…

Προεδρεύων (Γεώργιος Λαμπρούλης): Σας παρακαλώ, ας αφήσουμε τους χαρακτηρισμούς.

Πάνος Σκουρλέτης: … (δεν ακούστηκε)
(Θόρυβος στην Αίθουσα)

 Ν. Κεραμέως: Έχετε το θράσος, κύριε Σκουρλέτη…
(Θόρυβος στην Αίθουσα)

Προεδρεύων (Γεώργιος Λαμπρούλης): Θα αφήσετε την Υπουργό να απαντήσει;

Δεν καταγράφεται τίποτα. Ηρεμήστε, παρακαλώ.

Κυρία Υπουργέ, απαντήστε σύντομα. Σας παρακαλώ να μην πυροδοτούμε το κλίμα. Κάντε και εσείς μια προσπάθεια. Απαντήστε σε αυτό που νομίζετε ότι θέλετε να απαντήσετε για να το κλείσουμε εδώ. Περιμένουν και οι συνάδελφοι να μιλήσουν.
(Θόρυβος στην Αίθουσα)

 Ν. Κεραμέως: Κύριε Πρόεδρε, όπως ξέρετε, υπάρχουν κάποιες στιγμές που ο καθένας φτάνει στα όριά του και ο πολιτικός πολιτισμός έχει κάποια όρια. Μπορεί να έχουμε όλες τις  διαφωνίες του κόσμου με τον κ. Σκουρλέτη, αλλά δεν έχω κάνει καμία αναφορά στην οικογένειά του και κανείς δεν έχει κάνει, από όσο ξέρω. Όταν, όμως, έρχεται ένα στέλεχος, ένας Υπουργός σας και παρομοιάζει οποιονδήποτε πολιτικό του αντίπαλο με κατηγορούμενο παιδοκτόνο, λυπάμαι αλλά πιο κάτω δεν έχει. Δεν έχει πιο κάτω. Το αφήνω.

Ν. Φίλης: Στο θέμα.

 Ν. Κεραμέως: Καταλαβαίνω, κύριε Φίλη. Μπαίνω στο θέμα.
(Θόρυβος στην Αίθουσα)

Προεδρεύων  (Γεώργιος Λαμπρούλης): Σας παρακαλώ. Αφήστε την Υπουργό να μιλήσει. Να απαντήσει σε αυτό που νομίζει εκείνη ότι πρέπει να απαντήσει. Σας παρακαλώ.

 Ν. Κεραμέως): Ξέρετε γιατί δεν το συνεχίζω άλλο; Θα σας πω γιατί. Γιατί δεν αξίζει. Δεν αξίζει. Η κοινωνία έχει κρίνει, η κοινωνία συγκρίνει, συγκρίνει πώς συμπεριφέρονται οι υπόλοιποι Βουλευτές σε αυτό το Κοινοβούλιο και πώς συμπεριφέρεται μια συγκεκριμένη παράταξη.

Είπατε, λοιπόν, ότι μερικά δεν είναι καινούργια πράγματα. Η πρακτική άσκηση ήδη υπήρχε. Δεν υπήρχε η αμειβόμενη πρακτική άσκηση, δεν υπήρχε η ασφαλιστική κάλυψη ως θεσμοθετημένη υποχρέωση.

Είπατε, δεύτερον, ότι δεν έχουμε πείσει, όπως λέτε, την πανεπιστημιακή κοινότητα.

Τώρα θα τα ακούσετε, όμως, κύριε Σκουρλέτη. Θα ακούσετε μία-μία τις ανακοινώσεις αφού το ζητήσατε αυτό.

Σύνοδος Πρυτάνεων ΑΠΘ -το διάβασα πριν-: «Το νομοσχέδιο εισάγει ρυθμίσεις και δίνει τη δυνατότητα για ακόμα μεγαλύτερη ακαδημαϊκή εξωστρέφεια και διεθνοποίηση.»

Ν. Φίλης: Κάνουν απεργία αύριο. Το ξέρετε;

 Ν. Κεραμέως: Θα τα ακούσετε, κύριε Φίλη. Θα τα ακούσετε. Ψέματα είναι αυτά που λέω;
(Θόρυβος στην Αίθουσα)

Προεδρεύων  (Γεώργιος Λαμπρούλης): Παρακαλώ, μη διακόπτετε.

 Ν. Κεραμέως: «Ενδεικτικά αναφέρονται διατάξεις σχετικά με τα διεπιστημονικά προγράμματα σπουδών, τη δυνατότητα για κοινά και διπλά προγράμματα, την εσωτερική κινητικότητα προπτυχιακών φοιτητών ERASMUS, την αυτονομία πανεπιστημίων…»

Πάμε παρακάτω. ΕΚΠΑ -είναι τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της χώρας αυτά τα δύο-: «Το νομοσχέδιο εισάγει θετικές ρυθμίσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της επιστημονικότητας, του προγράμματος σπουδών, τη διεθνοποίηση, συμμετοχή κ.λπ..»

ΕΛΜΕΠΑ: « Η δυνατότητα που παρέχει σε φοιτητές πρώτου κύκλου σπουδών να επιλέγουν και να παρακολουθούν κρίνεται ως θετική. Η δυνατότητα που υπάρχει σε φοιτητές έως 10% του συνολικού αριθμού να υποβάλουν αίτηση να παρακολουθούν προγράμματα άλλα…»

Αν όλα αυτά έχουν γίνει, γιατί τα σχολιάζουν τα πανεπιστήμια; Αν όλα αυτά είναι θεσμοθετημένα και λειτουργούν ήδη, γιατί τα σχολιάζουν οι σύγκλητοι;

Κύριε Σκουρλέτη, ήταν που δεν είναι κανείς σύμφωνος.

Δημοκρίτειο: «Σχετικά με τις θετικές, ρυθμίσεις οι οποίες αφορούν στην  εξωστρέφεια, στη
διεθνοποίηση, στην κινητικότητα…» κ.ο.κ..

Οικονομικό Πανεπιστήμιο: «Το νομοσχέδιο περιέχει ρυθμίσεις που είναι θετικές, προσφέρουν εναλλακτικές ευέλικτες μορφές οργάνωσης των σπουδών, ενισχύουν τη διεπιστημονικότητα, την κινητικότητα…»

Πάμε παρακάτω. Ιόνιο: «Η θετικά εκτιμώμενη ρύθμιση παγίων και διαχρονικών αιτημάτων των πανεπιστημίων, η θεσμοθέτηση πρακτικής άσκησης που λέτε ότι υπάρχει αυτή, η απλοποίηση διαδικασιών εκπόνησης και χρηματοδότησης…»
Πολυτεχνείο: «Η υλοποίηση πολλών εκ των θετικών αλλαγών, αυτών που αφορούν στην κινητικότητα, την ευελιξία…»

Πανεπιστήμιο Κρήτης: Οι διατάξεις του νόμου δίδουν μεγαλύτερη ευελιξία στις επιλογές των φοιτητών.

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Στο κατατεθέν νομοσχέδιο περιλαμβάνονται διατάξεις σε θετική κατεύθυνση».

Να συνεχίσω;

Γ. Αμανατίδης: Να τα διαβάσετε όλα!

Ν. Κεραμέως: Ξαναλέω, να τα διαβάσω όλα!

Ποια είναι τα σημεία διαφωνίας; Τα δέκα άρθρα στα τετρακόσια εξήντα! Βεβαίως, αλλά ακόμα και εκεί υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις. Αυτά θα τα καταθέσω στα Πρακτικά και θα τα κρίνει ο κόσμος.

Τρίτον, μιλάτε για το ειδικό πλαίσιο ειδικής εκπαίδευσης. Είναι αυτό για το οποίο είχατε κάνει ένσταση αντισυνταγματικότητας σαν σήμερα -καλή ώρα!- είχατε έρθει και μας είχατε πει ότι η ρύθμιση είναι πλήρως, κατάφωρα αντισυνταγματική. Ήρθε το Συμβούλιο της Επικρατείας, την έκρινε συνταγματική. Αυτό το πλαίσιο εφαρμόζεται και υπάρχουν δικαστήρια για τις διαφορές μεταξύ ιδιωτών, μεταξύ εκπαιδευτικών και των εργαζόμενων στην ιδιωτική εκπαίδευση.

Τέταρτο, κύριε Σκουρλέτη, χαίρομαι που έχουμε λύσει όλα τα άλλα θέματα του νομοσχεδίου -αυτού του τεράστιου νομοσχεδίου που λέτε- και φτάσαμε στη θέρμανση. Χαίρομαι, λοιπόν, που τα λύσαμε όλα τα άλλα. Στη θέρμανση, λοιπόν, ξέρετε ότι ειδικά, για παράδειγμα, στα πανεπιστήμια έχει προβλεφθεί ειδικό τιμολόγιο από την αρχή αυτής της πρωτοφανούς κρίσης.

Πάνος Σκουρλέτης: Στα σχολεία; Για τα σχολεία σας είπα!

 Ν. Κεραμέως: Και για τα σχολεία ειδικά τιμολόγια και ειδική επιδότηση από το Υπουργείο Εσωτερικών για την ενίσχυση σχολικών επιτροπών.

Πάνος Σκουρλέτης: Λάθος κάνετε, δεν το ξέρετε καλά!

Προεδρεύων  (Γεώργιος Λαμπρούλης): Παρακαλώ, κύριε συνάδελφε!

 Ν. Κεραμέως: Έρχομαι στον κ. Παφίλη.

Κύριε Παφίλη, είπατε για εξαγγελίες. Δεν έκανα εξαγγελίες, απολογισμό έκανα, αυτή είναι η διαφορά. Δεν έκανα κάποια εξαγγελία για τα επόμενα χρόνια, έκανα απολογισμό τι έχει γίνει τρία χρόνια στο Υπουργείο Παιδείας. Είκοσι πέντε χιλιάδες διορισμοί είναι γεγονός, οι δεκαέξι χιλιάδες γίνανε και οι οκτώμισι γίνονται μέσα στο καλοκαίρι.

Αθ. Παφίλης: Άλλα σας ρώτησα εγώ! Συγκεκριμένα πείτε μου αυτά που σας ρώτησα!

Ν. Κεραμέως: Το λέω γιατί αναφέρατε τον όρο. Έχω και άλλα να απαντήσω, δώστε μου λίγο χρόνο να σας απαντήσω, αλλά κάνω ένα σχόλιο στη χρήση του όρου «εξαγγελία».

Δεν είναι εξαγγελία, είναι απολογισμός τριετίας.

Επιδότηση ενοικίου: Δεν ξέρω αν το ξέρετε, αλλά για παράδειγμα πέρσι πήραν πάνω από σαράντα τρεις χιλιάδες τετρακόσιες πενήντα έξι φοιτητές στεγαστικό επίδομα. Δεν ξέρω αν το θυμόσαστε, αλλά η Κυβέρνησή μας είναι η πρώτη που ήρθε και έδωσε μεγαλύτερη έκταση στο φοιτητικό επίδομα, αύξησε το ποσό ειδικά σε ακριτικές περιοχές της Ελλάδας, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο και στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Περαιτέρω ρυθμίσεις για την επέκταση, λοιπόν, του φοιτητικού επιδόματος!

Λέτε για το κτηριακό. Υπάρχουν 600 εκατομμύρια ευρώ στο Ταμείο Ανάκαμψης που είναι για τα πανεπιστήμια και εκεί είναι σημαντικά κονδύλια που θα πάνε σε υποδομές και των πανεπιστημίων.

Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών: Προβλέπονται υποτροφίες, στις οποίες προσθέσαμε κοινωνικά κριτήρια -που δεν υπήρχαν- διευρύναμε τα οικονομικά κριτήρια και βάλαμε, βεβαίως και κριτήρια αριστείας, όπως υπάρχουν σε πάρα πολλές χώρες του κόσμου.

Για το «ν+2» υπάρχει, κύριε Παφίλη, ειδική εξαίρεση για τους εργαζόμενους, όπως υπάρχει και για άλλες κατηγορίες, ειδική πρόβλεψη για εργαζόμενους φοιτητές. Σας προσκαλώ να δείτε τη σχετική ρύθμιση. Έχει γίνει ειδική μνεία για εργαζόμενους φοιτητές.

Αθ. Παφίλης: Ξέρω, ζητάτε ένσημα…

 Ν. Κεραμέως: Δεν σας διέκοψα!

Προεδρεύων(Γεώργιος Λαμπρούλης): Κύριε Παφίλη, μετά, να τελειώσει πρώτα και άμα θέλετε τον λόγο, θα σας τον δώσω.

Ν. Κεραμέως: Κύριε Παφίλη, επειδή σας εκτιμώ πολύ ως Κοινοβουλευτικό, νομίζω ότι η φράση «το σχολείο δεν δίνει τίποτα» σας αδικεί. Δεν νομίζω ότι σας εκφράζει αυτή η φράση, «το σχολείο δεν δίνει τίποτα». Και έχουμε τόσες περιπτώσεις πραγματικά εξαιρετικών μαθητών. Δείτε τις επιδόσεις και δείτε πόσα από αυτά τα παιδιά από εξαιρετικά δημόσια σχολεία έχουν επιτύχει στις εξετάσεις τους. Και μπράβο στους ίδιους και μπράβο στους εκπαιδευτικούς τους!
Ευχαριστώ πολύ.

Προεδρεύων  (Γεώργιος Λαμπρούλης): Θέλετε κάτι, κύριε Παφίλη;

Αθ. Παφίλης: Ναι, κύριε Πρόεδρε.

 Ν. Κεραμέως: Ε, καλά εντάξει, κύριε Πρόεδρε!

Αθ. Παφίλης: Ένα σχόλιο θα κάνω, δέκα δευτερόλεπτα.

Προεδρεύων  (Γεώργιος Λαμπρούλης): Τι να κάνουμε; Αφού ζήτησε τον λόγο! Δεν κατάλαβα!

Γιατί; Σας φαίνεται παράξενο; Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος είναι!

Στρ. Σιμόπουλος: Δεν τον ζήτησε, εσείς του τον δώσατε!

Προεδρεύων  (Γεώργιος Λαμπρούλης): Μα, τον ζήτησε προηγουμένως!

Όμως, πρέπει να είστε στην Αίθουσα για να τα καταλάβετε, για να τα δείτε αυτά. Προφανώς δεν είστε ή κοιτάτε αλλού. Κοιτάτε αλλού! Να κοιτάτε, λοιπόν, κατά εδώ, κατά αριστερά λίγο!

Ορίστε, κύριε Παφίλη, έχετε τον λόγο.

Αθ. Παφίλης: Δεν πειράζει, κύριε Πρόεδρε, αυτά πονάνε.

Κυρία Υπουργέ και κύριοι, ή είστε εκτός πραγματικότητας –που δεν είσαστε καθόλου- ή δεν μπορώ να καταλάβω, δηλαδή, τι λέτε. Τι λέτε τώρα; Σας έκανα μια ερώτηση: Ένας φοιτητής που δουλεύει τι έχει; Του ζητάτε ένσημα, «μαύρα» δουλεύουν οι περισσότεροι. Δεν το ξέρετε αυτό; Δεν το ξέρετε αυτό; Το ξέρει όλη η κοινωνία και δεν το ξέρει το Υπουργείο; Και εκτός αυτού, τι του δίνετε; Για πέστε μας, θα μπορέσει αυτός να παρακολουθήσει; Σας έκανα συγκεκριμένες ερωτήσεις. Θα μπορέσει αυτός με αυτά που είπε ο κύριος Πρωθυπουργός να παρακολουθήσει και δεύτερη σχολή και να πάει και στο «Erasmus»; Καλά, μας δουλεύετε; Έχετε ιδέα τι σημαίνει να δουλεύεις και να διαβάζεις ταυτόχρονα; Αλλά πού να τα ξέρετε εσείς αυτά οι περισσότεροι;

Μαριος Σαλμάς: Τα ίδια λέτε!

Αθ. Παφίλης: Δεν λέω τα ίδια! Δεν λέω τα ίδια! Λέω ότι δεν έχετε αίσθηση της πραγματικότητας και των αναγκών και μιλάω για τις λαϊκές οικογένειες. Δεν μιλάω για όλους.

Όλα αυτά τα οποία λέτε -για το νομοσχέδιο θα τα πούμε αύριο- δεν έχουν καμία σχέση με τις ανάγκες τους και μην μας λέτε κάτι ψιλοψίχουλα. Σας είπα για τις λέσχες. Πείτε μας συγκεκριμένα, όμως, όχι θεωρία, «κάναμε, αυξήσαμε». Τι αυξήσατε δηλαδή; Δώσατε 43.000 ευρώ. Πόσοι είναι οι φοιτητές; Μας λέτε για αυτούς που είναι στα πανεπιστήμια εκτός έδρας, να το πω έτσι; Μα, δώστε μας τα στοιχεία, να δούμε τι ελάφρυνση δώσατε, για να μην πω και πάρα πολλά άλλα.
Επομένως, κρείττον το σιγάν!

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Σφοδρές αντιδράσεις από τα κόμματα της αντιπολίτευσης ενάντια στο νομοσχέδιο για τα Α. Ε. Ι.

Επόμενο άρθρο

Ποιες νομοτεχνικές βελτιώσεις κατέθεσε η υπ. Παιδείας στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ, μετά από προτάσεις φορέων

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο
Ποιες νομοτεχνικές βελτιώσεις κατέθεσε η υπ. Παιδείας στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ, μετά από προτάσεις φορέων

Ποιες νομοτεχνικές βελτιώσεις κατέθεσε η υπ. Παιδείας στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ, μετά από προτάσεις φορέων

Σοκ: Εκτός φυλακής ο Λιγνάδης, ελεύθερος ο Κορκονέας, ελεύθερος ο μεσίτης που προκάλεσε θανατηφόρα σωματική βλάβη στον Ζακ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.