Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κυριακή, 3 Ιουλίου, 2022
  • Σύνδεση
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Προτεινόμενοι τρόποι αντίδρασης στην Τράπεζα Θεμάτων

25 Μαΐου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Επιστρεπτέα Προκαταβολή: Ποσά και τρόποι εξόφλησης

Κοπεγχάγη: Πυροβολισμοί σε εμπορικό κέντρο, πολλοί οι τραυματίες λέει η αστυνομία

«Το αναπόδραστο ερώτημα είναι πώς θα συνεχίσουμε να εκφράζουμε με όσο το δυνατόν πιο δυναμικό τρόπο την αντίθεσή μας με απώτερο στόχο την κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων είτε άμεσα την ακύρωση της στην πράξη»

Η συντριπτική πλειοψηφία των συναδελφισσών και των συναδέλφων έχει με ξεκάθαρο τρόπο εκφράσει την αντίθεση της στη διαβόητη , ενώ το ίδιο ισχύει για την πλειοψηφία των μαθητριών/μαθητών, γονέων και κηδεμόνων.

Το αναπόδραστο ερώτημα είναι πώς θα συνεχίσουμε να εκφράζουμε με όσο το δυνατόν πιο δυναμικό τρόπο την αντίθεσή μας με απώτερο στόχο την κατάργηση της είτε άμεσα την ακύρωση της στην πράξη. Καταθέτω, λοιπόν, κάποιες ιδέες χωρίς να διεκδικώ την πατρότητα τους ή χωρίς να υπερηφανεύομαι για την πρωτοτυπία τους που μπορούν να εφαρμοστούν είτε ατομικά είτε συλλογικά (ίσως και συνδυαστικά ή και με τροποποιήσεις) και να έχουν επίδραση(όσες και όσοι περισσότερες/οι – με ενδεχόμενες συνεργασίες με γονείς και παιδιά – τόσο μεγαλύτερη η επίδραση).

    1. Μπορούμε για παράδειγμα να στείλουμε κείμενα στις κατά τόπους διευθύνσεις της δευτεροβάθμιας, στα ΠΕΚΕΣ και στο Υπουργείο στα οποία να καταθέτουμε ότι δεν μπορέσαμε παρά τις προσπάθειές μας να ολοκληρώσουμε την ύλη. Για παράδειγμα:

    

   2. Μπορούμε, επίσης, να έχουμε γραμμένο στα ρούχα μας ή αναρτημένο με καρτέλα (ή να το γράψουμε στον πίνακα της αίθουσας) κατά τη διάρκεια των εξετάσεων:

ΔΕΝ ΣΠΟΎΔΑΣΑ,

Το newspedia.gr μεγαλώνει!

Κάνε Like στη σελίδα μας

ΓΙΑ ΝΑ ΚΆΝΩ ΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΊΤΗ.

ΣΤΗΝ

ΚΑΤΑΘΈΤΩ ΜΟΝΟ……

ΤΗΝ ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΜΟΥ

ΑΣ ΦΤΙΆΞΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΊΑ

ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΉΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΡΆΠΕΖΕΣ

ΤΡΆΠΕΖΑ ΘΕΜΆΤΩΝ:

ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΕΠΤΩΧΕΎΣΑΜΕΝ!

ΤΡΆΠΕΖΑ ΘΕΜΆΤΩΝ:

ΚΑΜΊΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΎΝΗ 

ΣΤΙΣ/ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎΣ

     3. Μπορούμε να στήσουμε κάλπες πριν από τις εξετάσεις της ημέρας και να καλέσουμε τα παιδιά να ψηφίσουν αν είναι ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ της . Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία, με την παρουσία μαθητριών και μαθητών προχωράμε σε καταμέτρηση των ψήφων και στέλνουμε τα αποτελέσματα στην τοπική ΕΛΜΕ, στην ΟΛΜΕ και στο Υπουργείο.

     4. Στη διατύπωση των ερωτημάτων μας στις γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις των μαθητριών/μαθητών μπορούμε να ξεκινάμε με κριτική στην Τράπεζα Θεμάτων, παραδείγματος χάρη:

“Παρότι η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών και ανάμεσά τους και εμείς είμαστε κατά της Τράπεζας Θεμάτων, γιατί μεγαλώνει τις ανισότητες, αγνοεί το γεγονός ότι ένας εκπαιδευτικός ξέρει καλύτερα τις δυνατότητες και ανάγκες της ομάδας μαθητριών/τών με την οποία συνεργάζεται κλπ κλπ, σας θέτω/ουμε τις παρακάτω ερωτήσεις:…..”(αν ο διευθυντής του σχολείου διαφωνεί, δεν τον βάζουμε, βέβαια και δηλαδή, να υπογράψει εν αγνοία του. Στην περίπτωση αυτή μπορούμε να έχουμε αφήσει ελεύθερο χώρο πριν από τις ερωτήσεις, έτσι ώστε να ζητήσουμε να το καταγράψουν τα παιδιά την ώρα που δίνουμε τις διευκρινίσεις για τα ερωτήματα).

     5. Όσα από τα ερωτήματα προέρχονται από την , το επισημαίνουμε, και μέσα σε παρένθεση εκθέτουμε τον προβληματισμό μας: τα θέματα προέρχονται από την Τράπεζα Θεμάτων (ή μήπως θυμάτων;).

   6.  Καλούμε/προτρέπουμε τα παιδιά στα γραπτά τους να ασκήσουν κριτική στην Τράπεζα Θεμάτων και, αν θέλουν, να δημιουργήσουν κάποια γελοιογραφία.

     7. Αν μέρος απο την εξεταστέα ύλη δεν έχουμε προλάβει να το διδάξουμε, μπορούμε να ενεργήσουμε με τον παρακάτω τρόπο: στα ερωτήματα που εμείς θέτουμε μπορούμε να έχουμε καταθέσει στοιχεία ( παραδείγματος χάριν  στο μάθημα της Ιστορίας παράθεμα που αφορά τη Γαλλική Επανάσταση ) τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μαθήτριες/μαθητές μας, έτσι ώστε να απαντήσουν αποτελεσματικά σε κάποιο/α σχετικό/ά ερώτημα/ερωτήματα της Τράπεζας Θεμάτων.

     8. Όσον αφορά τη βαθμολογία των γραπτών. Αν θεωρούμε πώς δεν έχουμε καλύψει κάποιο/α ερωτήματα με τις διδακτικές μας ενέργειες, δεν μπορέσαμε δηλαδή να ετοιμάσουμε κατάλληλα τα παιδιά να αντιμετωπίσουν αυτά τα ερωτήματα, σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να παρέχουμε μία επιπρόσθετη βαθμολογία. Στην πιο ακραία της μορφή βαθμολογούμε όλα τα παιδιά με 20, αφού έχουμε κάνει κανονικά τις διορθώσεις (και βεβαίως ενθαρρύνουμε τα παιδιά να ζητήσουν να τους δείξουμε και να εξηγήσουμε τα λάθη στα γραπτά τους, αφού τα έχουμε διορθώσει) και ό,τι υπολείπεται μέχρι να φτάσει το 20 το προσθέτουμε, σημειώνοντας στο γραπτό ως δικαιολόγηση κ.λ. δηλαδή κοινωνικοί λόγοι, που η πολιτεία αδιαφόρησε να θεραπεύσει(παραδείγματος χάρη 14 + 6 κ.λ. = 20).

      Μπορούν να κατατεθούν και άλλες πιο ήπιες ή και πιο δυναμικές προτάσεις αντίδρασης και κυρίως να δοκιμαστούν στην πράξη.

Βαγγέλης Δήμας, Φιλόλογος

εργαζόμενος στο 1ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας

Π

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο alfavita.gr

Μπες στην ομάδα μας στο Viber!
ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Διαμαρτυρία της ΔΑΚΕ για την μη συγκρότηση ΔΣ στην Α' ΕΛΜΕ Αχαΐας

Επόμενο άρθρο

Πανελλήνιες 2022: Πώς διαμορφώνονται οι βάσεις και από τι εξαρτώνται – Πίνακες

Σχετικά Άρθρα

Επιστρεπτέα Προκαταβολή: Ποσά και τρόποι εξόφλησης

3 Ιουλίου, 2022

Tις επόμενες μέρες αναμένεται να αναρτηθούν τα ποσά τα οποία πρέπει να επιστρέψουν οι περίπου 700.000 επιχειρήσεις και επαγγελματίες που...

Κοπεγχάγη: Πυροβολισμοί σε εμπορικό κέντρο, πολλοί οι τραυματίες λέει η αστυνομία

3 Ιουλίου, 2022

Για «πολλά θύματα» κάνει λόγο η αστυνομία της Δανίας από τους πυροβολισμούς που σημειώθηκαν λίγο νωρίτερα σε ένα εμπορικό κέντρο...

Αίγυπτος – τρόμος: Δεύτερη τουρίστρια κατασπάραξε καρχαρίας μέσα σε λίγα 24ωρα

3 Ιουλίου, 2022

«Δύο γυναίκες δέχτηκαν επίθεση από καρχαρία ενώ κολυμπούσαν στην περιοχή του Σάχελ Χασίς, στα νότια της Χουργκάντα» ανέφερε το υπουργείο...

Αρσένης σε Κεραμέως για εκπαιδευτικές εκδρομές σε ζωολογικούς κήπους: «Η αιχμαλωσία δεν είναι εκπαιδευτικό θέαμα»

3 Ιουλίου, 2022

Οβουλευτής του ΜέΡΑ 25 Κρίτων Αρσένης σε ερώτηση του προς την Νίκη Κεραμέως επικαλείται την επιστολή της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής...

Ντίνα Κώνστα: Οι επικές ατάκες της ως Ντένη Μαρκορά στη σειρά «Δύο Ξένοι»

3 Ιουλίου, 2022

Η ηθοποιός Ντίνα Κώνστα που αγαπήθηκε όσο λίγες ηθοποιοί στην Ελλάδα άφησε την τελευταία της πνοή σε ηλικία 84 ετών, μετά...

Επόμενο άρθρο
Επίσημο! Πανελλήνιες 2022: Δείτε ΕΔΩ το πρόγραμμα

Πανελλήνιες 2022: Πώς διαμορφώνονται οι βάσεις και από τι εξαρτώνται – Πίνακες

Θεσσαλονίκη: Φουλάρουν ρεζερβουάρ και εξαφανίζονται – Αυξάνονται τα περιστατικά «δεν πληρώνω»

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Επιστρεπτέα Προκαταβολή: Ποσά και τρόποι εξόφλησης

3 Ιουλίου, 2022

Κοπεγχάγη: Πυροβολισμοί σε εμπορικό κέντρο, πολλοί οι τραυματίες λέει η αστυνομία

3 Ιουλίου, 2022

Αίγυπτος – τρόμος: Δεύτερη τουρίστρια κατασπάραξε καρχαρίας μέσα σε λίγα 24ωρα

3 Ιουλίου, 2022
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita
  • Esos
  • Fresh Education
  • ipaidia
  • Viral
  • Webex
  • Αθλητικά
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
  • Απόψεις
  • Βάσεις
  • Γλωσσομάθεια
  • Γονείς
  • Γυμνάσιο
  • Δευτεροβάθμια
  • Δημοτικό
  • Δια Βίου Μάθηση
  • Διορισμοί
  • Ειδήσεις
  • Ειδήσεις
  • Ειδική Αγωγή
  • Εκπαίδευση
  • Εκπαιδευτική πολιτική
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
  • Εκπαιδευτικοί
  • Ελλάδα
  • ΕΠΑΛ
  • Επιμόρφωση
  • Εργασία
  • Θέματα Εξετάσεων
  • Ιδιωτικά
  • Ιδιωτικά
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση
  • ΙΕΚ
  • ΙΕΠ
  • Κόσμος
  • Λύκειο
  • Μαθητές
  • Μεταθέσεις
  • Μεταπτυχιακά
  • Μηχανογραφικό
  • Νηπιαγωγείο
  • Νομοθεσία
  • Οικονομία
  • Πανελλαδικές
  • Περιβάλλον
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Πρωτοβάθμια
  • Ροή
  • Σεμινάρια – MOOC
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Συνταξιοδοτικό
  • Συντονιστές
  • Τεχνολογία
  • Τράπεζα θεμάτων
  • Τριτοβάθμια
  • Υγεία
  • Ύλη Εξετάσεων
  • Υπ. Παιδείας
  • Φοιτητές
  • Χρήσιμα
Εγγραφείτε στο newsletter του Newspedia.gr Τα σημαντικότερα νέα της εκπαίδευσης στο email σας.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

© 2020 Newspedia.gr.

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά

© 2020 Newspedia.gr.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.