Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 30 Νοεμβρίου, 2023
  • Σύνδεση
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Μαρασμός των Δημοσίων ΕΠΑΛ και χρηματοδότηση των Προτύπων Ιδιωτικών

23 Μαΐου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Eίναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής η εμμονική στήριξη των ιδιωτών

Η Στοχοποίηση και η αντιμετώπιση της  δημόσιας επαγγελματικής εκπαίδευσης ως παρία και  φτωχού συγγενή της εκπαίδευσης ,από τη ΝΔ  έρχεται από παλιά. Αποκορύφωμα το 2013 όταν  ξεδιάντροπα κατήργησαν τις καλύτερες ειδικότητες και πέταξαν από τα σχολεία 2.500 εκπαιδευτικούς και 10.000 μαθητές από τις ειδικότητες που επέλεξαν και αγαπούσαν, για να τις χαρίσουν στα ιδιωτικά ΙΕΚ.

Πάντοτε η ΝΔ έχει μια μεροληπτική ταξική πολιτική υπέρ των ιδιωτικών δομών εκπαίδευσης και για να το καταφέρει αυτό επιλέγει να αποδυναμώνει τις δημόσιες δομές εκπαίδευσης.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί και το θέμα που έχει προκύψει πρόσφατα στην Χίο με το Ιδιωτικό εκπαιδευτήριο ΤΕΕΝS. Το συγκεκριμένο ιδιωτικό ΕΠΑΛ, λειτουργεί από το Σεπτέμβριο του 2018 και παρέχει ειδικότητες που σχετίζονται με το ναυτικό επάγγελμα, ενώ από την επόμενη χρονιά θα λειτουργούν και οι ειδικότητες ηλεκτρολογίας, ηλεκτρονικής και αυτοματισμού και μάλιστα χωρίς δίδακτρα.

Καθίσταται έτσι το μοναδικό ιδιωτικό λύκειο της χώρας χωρίς δίδακτρα. Στη Χίο ένα μεγάλο ναυτονήσι με παράδοση στην ναυτική εργασία, λειτουργούν στα δημόσια επαγγελματικά λύκεια Βροντάδου και Καρδάμυλων ναυτικές ειδικότητες και για τους αποφοίτους των λυκείων λειτουργεί, η Ακαδημία Εμπορικού  Ναυτικού Μηχανικού Χίου  από το 1965 και η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Πλοιάρχων Οινουσσών από την ίδια χρονιά.

Όλα αυτά τα χρόνια εκατοντάδες απόφοιτοι στηρίζουν επαρκώς το ναυτικό επάγγελμα σε όλες  τις βαθμίδες, και  κάνουν περήφανο τον τόπο μας. Δεν τα λέω όλα αυτά για να κατηγορήσω  αναγκαστικά την ιδιωτική πρωτοβουλία, αλλά τίθενται ερωτήματα που  έχουν να κάνουν με αθέμιτο ανταγωνισμό και αφορά την χρηματοδότηση του από την κυβέρνηση, με το ποσό των 1.364.301,22 ευρώ για κτηριακές παρεμβάσεις, προμήθεια εξοπλισμού και υπηρεσιών.

Αξίζει να αναφερθεί ότι συνολικά η κυβέρνηση επιλέγει αντί να στηρίξει την δημόσια εκπαίδευση να χρηματοδοτήσει  25  (μεταξύ των οποίων λέγεται ότι θα είναι το TEENS), από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με το χρηματικό ποσό των 34.107.530,52 ευρώ.

Έτσι έχουμε από την μια την κυβέρνηση που επιλέγει την υποχρηματοδότηση ,τον μαρασμό των δημόσιων επαγγελματικών ΕΠΑΛ και την επιλεκτική χρηματοδότηση κάποιων πρότυπων ΕΠΑΛ και από τη άλλη τη επιλογή του ιδιώτη στην Χίο να διαφημίζει εκτός των άλλων ότι παρέχει και κοινωφελές έργο που στηρίζεται εν πολλοίς  στην κρατική χρηματοδότηση.

Προσωπικά, δεν είναι για μένα πρωτεύον αν , ούτε αν θα γίνουν ιδιωτικά ΕΠΑΛ, πάντα υπήρχαν και θα  υπάρχουν, το ζητούμενο είναι αυτά τα σχολεία να ιδρύονται και να λειτουργούν με ίσους όρους με τα δημόσια σχολεία, τα όποια παρέχουν  ή καλύτερα οφείλουν να παρέχουν, διαχρονικά σε όλα τα παιδιά ισότιμη εκπαίδευση και τις ίδιες ευκαιρίες. Από εκεί και  μετά τα ιδιωτικά  σχολεία δεν απευθύνονται σε όλα τα παιδιά αλλά σε παιδιά των οποίων οι γονείς έχουν φουσκωμένη τσέπη.

Εδώ  βρίσκεται η ένσταση με το TEENS και η αιτία της αναφοράς μου, γιατί αυτή η εξέλιξη μπορεί να αποβεί άκρως προβληματική  για την δημόσια επαγγελματική  εκπαίδευση στην Χίο και για τους εκπαιδευτικούς  που στηρίζουν με όλα τα μέσα το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές.

Δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρομαι στο θέμα της παραμέλησης, της δημόσιας και ειδικότερα της επαγγελματικής εκπαίδευσης από την κυβέρνηση, αλλά είναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής  η εμμονική στήριξη των ιδιωτών και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την εκπαίδευση, είναι πολιτική επιλογή και αφορά όλα τα δημόσια αγαθά.

Π

Διαφήμιση

Eίναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής η εμμονική στήριξη των ιδιωτών

Η Στοχοποίηση και η αντιμετώπιση της  δημόσιας επαγγελματικής εκπαίδευσης ως παρία και  φτωχού συγγενή της εκπαίδευσης ,από τη ΝΔ  έρχεται από παλιά. Αποκορύφωμα το 2013 όταν  ξεδιάντροπα κατήργησαν τις καλύτερες ειδικότητες και πέταξαν από τα σχολεία 2.500 εκπαιδευτικούς και 10.000 μαθητές από τις ειδικότητες που επέλεξαν και αγαπούσαν, για να τις χαρίσουν στα ιδιωτικά ΙΕΚ.

Πάντοτε η ΝΔ έχει μια μεροληπτική ταξική πολιτική υπέρ των ιδιωτικών δομών εκπαίδευσης και για να το καταφέρει αυτό επιλέγει να αποδυναμώνει τις δημόσιες δομές εκπαίδευσης.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί και το θέμα που έχει προκύψει πρόσφατα στην Χίο με το Ιδιωτικό εκπαιδευτήριο ΤΕΕΝS. Το συγκεκριμένο ιδιωτικό ΕΠΑΛ, λειτουργεί από το Σεπτέμβριο του 2018 και παρέχει ειδικότητες που σχετίζονται με το ναυτικό επάγγελμα, ενώ από την επόμενη χρονιά θα λειτουργούν και οι ειδικότητες ηλεκτρολογίας, ηλεκτρονικής και αυτοματισμού και μάλιστα χωρίς δίδακτρα.

Καθίσταται έτσι το μοναδικό ιδιωτικό λύκειο της χώρας χωρίς δίδακτρα. Στη Χίο ένα μεγάλο ναυτονήσι με παράδοση στην ναυτική εργασία, λειτουργούν στα δημόσια επαγγελματικά λύκεια Βροντάδου και Καρδάμυλων ναυτικές ειδικότητες και για τους αποφοίτους των λυκείων λειτουργεί, η Ακαδημία Εμπορικού  Ναυτικού Μηχανικού Χίου  από το 1965 και η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Πλοιάρχων Οινουσσών από την ίδια χρονιά.

Όλα αυτά τα χρόνια εκατοντάδες απόφοιτοι στηρίζουν επαρκώς το ναυτικό επάγγελμα σε όλες  τις βαθμίδες, και  κάνουν περήφανο τον τόπο μας. Δεν τα λέω όλα αυτά για να κατηγορήσω  αναγκαστικά την ιδιωτική πρωτοβουλία, αλλά τίθενται ερωτήματα που  έχουν να κάνουν με αθέμιτο ανταγωνισμό και αφορά την χρηματοδότηση του από την κυβέρνηση, με το ποσό των 1.364.301,22 ευρώ για κτηριακές παρεμβάσεις, προμήθεια εξοπλισμού και υπηρεσιών.

Αξίζει να αναφερθεί ότι συνολικά η κυβέρνηση επιλέγει αντί να στηρίξει την δημόσια εκπαίδευση να χρηματοδοτήσει  25  (μεταξύ των οποίων λέγεται ότι θα είναι το TEENS), από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με το χρηματικό ποσό των 34.107.530,52 ευρώ.

Έτσι έχουμε από την μια την κυβέρνηση που επιλέγει την υποχρηματοδότηση ,τον μαρασμό των δημόσιων επαγγελματικών ΕΠΑΛ και την επιλεκτική χρηματοδότηση κάποιων πρότυπων ΕΠΑΛ και από τη άλλη τη επιλογή του ιδιώτη στην Χίο να διαφημίζει εκτός των άλλων ότι παρέχει και κοινωφελές έργο που στηρίζεται εν πολλοίς  στην κρατική χρηματοδότηση.

Προσωπικά, δεν είναι για μένα πρωτεύον αν , ούτε αν θα γίνουν ιδιωτικά ΕΠΑΛ, πάντα υπήρχαν και θα  υπάρχουν, το ζητούμενο είναι αυτά τα σχολεία να ιδρύονται και να λειτουργούν με ίσους όρους με τα δημόσια σχολεία, τα όποια παρέχουν  ή καλύτερα οφείλουν να παρέχουν, διαχρονικά σε όλα τα παιδιά ισότιμη εκπαίδευση και τις ίδιες ευκαιρίες. Από εκεί και  μετά τα ιδιωτικά  σχολεία δεν απευθύνονται σε όλα τα παιδιά αλλά σε παιδιά των οποίων οι γονείς έχουν φουσκωμένη τσέπη.

Εδώ  βρίσκεται η ένσταση με το TEENS και η αιτία της αναφοράς μου, γιατί αυτή η εξέλιξη μπορεί να αποβεί άκρως προβληματική  για την δημόσια επαγγελματική  εκπαίδευση στην Χίο και για τους εκπαιδευτικούς  που στηρίζουν με όλα τα μέσα το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές.

Δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρομαι στο θέμα της παραμέλησης, της δημόσιας και ειδικότερα της επαγγελματικής εκπαίδευσης από την κυβέρνηση, αλλά είναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής  η εμμονική στήριξη των ιδιωτών και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την εκπαίδευση, είναι πολιτική επιλογή και αφορά όλα τα δημόσια αγαθά.

Π

Διαφήμιση

Eίναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής η εμμονική στήριξη των ιδιωτών

Η Στοχοποίηση και η αντιμετώπιση της  δημόσιας επαγγελματικής εκπαίδευσης ως παρία και  φτωχού συγγενή της εκπαίδευσης ,από τη ΝΔ  έρχεται από παλιά. Αποκορύφωμα το 2013 όταν  ξεδιάντροπα κατήργησαν τις καλύτερες ειδικότητες και πέταξαν από τα σχολεία 2.500 εκπαιδευτικούς και 10.000 μαθητές από τις ειδικότητες που επέλεξαν και αγαπούσαν, για να τις χαρίσουν στα ιδιωτικά ΙΕΚ.

Πάντοτε η ΝΔ έχει μια μεροληπτική ταξική πολιτική υπέρ των ιδιωτικών δομών εκπαίδευσης και για να το καταφέρει αυτό επιλέγει να αποδυναμώνει τις δημόσιες δομές εκπαίδευσης.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί και το θέμα που έχει προκύψει πρόσφατα στην Χίο με το Ιδιωτικό εκπαιδευτήριο ΤΕΕΝS. Το συγκεκριμένο ιδιωτικό ΕΠΑΛ, λειτουργεί από το Σεπτέμβριο του 2018 και παρέχει ειδικότητες που σχετίζονται με το ναυτικό επάγγελμα, ενώ από την επόμενη χρονιά θα λειτουργούν και οι ειδικότητες ηλεκτρολογίας, ηλεκτρονικής και αυτοματισμού και μάλιστα χωρίς δίδακτρα.

Καθίσταται έτσι το μοναδικό ιδιωτικό λύκειο της χώρας χωρίς δίδακτρα. Στη Χίο ένα μεγάλο ναυτονήσι με παράδοση στην ναυτική εργασία, λειτουργούν στα δημόσια επαγγελματικά λύκεια Βροντάδου και Καρδάμυλων ναυτικές ειδικότητες και για τους αποφοίτους των λυκείων λειτουργεί, η Ακαδημία Εμπορικού  Ναυτικού Μηχανικού Χίου  από το 1965 και η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Πλοιάρχων Οινουσσών από την ίδια χρονιά.

Όλα αυτά τα χρόνια εκατοντάδες απόφοιτοι στηρίζουν επαρκώς το ναυτικό επάγγελμα σε όλες  τις βαθμίδες, και  κάνουν περήφανο τον τόπο μας. Δεν τα λέω όλα αυτά για να κατηγορήσω  αναγκαστικά την ιδιωτική πρωτοβουλία, αλλά τίθενται ερωτήματα που  έχουν να κάνουν με αθέμιτο ανταγωνισμό και αφορά την χρηματοδότηση του από την κυβέρνηση, με το ποσό των 1.364.301,22 ευρώ για κτηριακές παρεμβάσεις, προμήθεια εξοπλισμού και υπηρεσιών.

Αξίζει να αναφερθεί ότι συνολικά η κυβέρνηση επιλέγει αντί να στηρίξει την δημόσια εκπαίδευση να χρηματοδοτήσει  25  (μεταξύ των οποίων λέγεται ότι θα είναι το TEENS), από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με το χρηματικό ποσό των 34.107.530,52 ευρώ.

Έτσι έχουμε από την μια την κυβέρνηση που επιλέγει την υποχρηματοδότηση ,τον μαρασμό των δημόσιων επαγγελματικών ΕΠΑΛ και την επιλεκτική χρηματοδότηση κάποιων πρότυπων ΕΠΑΛ και από τη άλλη τη επιλογή του ιδιώτη στην Χίο να διαφημίζει εκτός των άλλων ότι παρέχει και κοινωφελές έργο που στηρίζεται εν πολλοίς  στην κρατική χρηματοδότηση.

Προσωπικά, δεν είναι για μένα πρωτεύον αν , ούτε αν θα γίνουν ιδιωτικά ΕΠΑΛ, πάντα υπήρχαν και θα  υπάρχουν, το ζητούμενο είναι αυτά τα σχολεία να ιδρύονται και να λειτουργούν με ίσους όρους με τα δημόσια σχολεία, τα όποια παρέχουν  ή καλύτερα οφείλουν να παρέχουν, διαχρονικά σε όλα τα παιδιά ισότιμη εκπαίδευση και τις ίδιες ευκαιρίες. Από εκεί και  μετά τα ιδιωτικά  σχολεία δεν απευθύνονται σε όλα τα παιδιά αλλά σε παιδιά των οποίων οι γονείς έχουν φουσκωμένη τσέπη.

Εδώ  βρίσκεται η ένσταση με το TEENS και η αιτία της αναφοράς μου, γιατί αυτή η εξέλιξη μπορεί να αποβεί άκρως προβληματική  για την δημόσια επαγγελματική  εκπαίδευση στην Χίο και για τους εκπαιδευτικούς  που στηρίζουν με όλα τα μέσα το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές.

Δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρομαι στο θέμα της παραμέλησης, της δημόσιας και ειδικότερα της επαγγελματικής εκπαίδευσης από την κυβέρνηση, αλλά είναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής  η εμμονική στήριξη των ιδιωτών και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την εκπαίδευση, είναι πολιτική επιλογή και αφορά όλα τα δημόσια αγαθά.

Π

Διαφήμιση

Eίναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής η εμμονική στήριξη των ιδιωτών

Η Στοχοποίηση και η αντιμετώπιση της  δημόσιας επαγγελματικής εκπαίδευσης ως παρία και  φτωχού συγγενή της εκπαίδευσης ,από τη ΝΔ  έρχεται από παλιά. Αποκορύφωμα το 2013 όταν  ξεδιάντροπα κατήργησαν τις καλύτερες ειδικότητες και πέταξαν από τα σχολεία 2.500 εκπαιδευτικούς και 10.000 μαθητές από τις ειδικότητες που επέλεξαν και αγαπούσαν, για να τις χαρίσουν στα ιδιωτικά ΙΕΚ.

Πάντοτε η ΝΔ έχει μια μεροληπτική ταξική πολιτική υπέρ των ιδιωτικών δομών εκπαίδευσης και για να το καταφέρει αυτό επιλέγει να αποδυναμώνει τις δημόσιες δομές εκπαίδευσης.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί και το θέμα που έχει προκύψει πρόσφατα στην Χίο με το Ιδιωτικό εκπαιδευτήριο ΤΕΕΝS. Το συγκεκριμένο ιδιωτικό ΕΠΑΛ, λειτουργεί από το Σεπτέμβριο του 2018 και παρέχει ειδικότητες που σχετίζονται με το ναυτικό επάγγελμα, ενώ από την επόμενη χρονιά θα λειτουργούν και οι ειδικότητες ηλεκτρολογίας, ηλεκτρονικής και αυτοματισμού και μάλιστα χωρίς δίδακτρα.

Καθίσταται έτσι το μοναδικό ιδιωτικό λύκειο της χώρας χωρίς δίδακτρα. Στη Χίο ένα μεγάλο ναυτονήσι με παράδοση στην ναυτική εργασία, λειτουργούν στα δημόσια επαγγελματικά λύκεια Βροντάδου και Καρδάμυλων ναυτικές ειδικότητες και για τους αποφοίτους των λυκείων λειτουργεί, η Ακαδημία Εμπορικού  Ναυτικού Μηχανικού Χίου  από το 1965 και η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Πλοιάρχων Οινουσσών από την ίδια χρονιά.

Όλα αυτά τα χρόνια εκατοντάδες απόφοιτοι στηρίζουν επαρκώς το ναυτικό επάγγελμα σε όλες  τις βαθμίδες, και  κάνουν περήφανο τον τόπο μας. Δεν τα λέω όλα αυτά για να κατηγορήσω  αναγκαστικά την ιδιωτική πρωτοβουλία, αλλά τίθενται ερωτήματα που  έχουν να κάνουν με αθέμιτο ανταγωνισμό και αφορά την χρηματοδότηση του από την κυβέρνηση, με το ποσό των 1.364.301,22 ευρώ για κτηριακές παρεμβάσεις, προμήθεια εξοπλισμού και υπηρεσιών.

Αξίζει να αναφερθεί ότι συνολικά η κυβέρνηση επιλέγει αντί να στηρίξει την δημόσια εκπαίδευση να χρηματοδοτήσει  25  (μεταξύ των οποίων λέγεται ότι θα είναι το TEENS), από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με το χρηματικό ποσό των 34.107.530,52 ευρώ.

Έτσι έχουμε από την μια την κυβέρνηση που επιλέγει την υποχρηματοδότηση ,τον μαρασμό των δημόσιων επαγγελματικών ΕΠΑΛ και την επιλεκτική χρηματοδότηση κάποιων πρότυπων ΕΠΑΛ και από τη άλλη τη επιλογή του ιδιώτη στην Χίο να διαφημίζει εκτός των άλλων ότι παρέχει και κοινωφελές έργο που στηρίζεται εν πολλοίς  στην κρατική χρηματοδότηση.

Προσωπικά, δεν είναι για μένα πρωτεύον αν , ούτε αν θα γίνουν ιδιωτικά ΕΠΑΛ, πάντα υπήρχαν και θα  υπάρχουν, το ζητούμενο είναι αυτά τα σχολεία να ιδρύονται και να λειτουργούν με ίσους όρους με τα δημόσια σχολεία, τα όποια παρέχουν  ή καλύτερα οφείλουν να παρέχουν, διαχρονικά σε όλα τα παιδιά ισότιμη εκπαίδευση και τις ίδιες ευκαιρίες. Από εκεί και  μετά τα ιδιωτικά  σχολεία δεν απευθύνονται σε όλα τα παιδιά αλλά σε παιδιά των οποίων οι γονείς έχουν φουσκωμένη τσέπη.

Εδώ  βρίσκεται η ένσταση με το TEENS και η αιτία της αναφοράς μου, γιατί αυτή η εξέλιξη μπορεί να αποβεί άκρως προβληματική  για την δημόσια επαγγελματική  εκπαίδευση στην Χίο και για τους εκπαιδευτικούς  που στηρίζουν με όλα τα μέσα το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές.

Δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρομαι στο θέμα της παραμέλησης, της δημόσιας και ειδικότερα της επαγγελματικής εκπαίδευσης από την κυβέρνηση, αλλά είναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής  η εμμονική στήριξη των ιδιωτών και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την εκπαίδευση, είναι πολιτική επιλογή και αφορά όλα τα δημόσια αγαθά.

Π

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έκλειψη ηλίου στις 25 Οκτωβρίου – Πού θα είναι ορατή

Έρχονται νέα μέτρα στήριξης το 2023 – Ποιοι οι ωφελούμενοι

Eίναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής η εμμονική στήριξη των ιδιωτών

Η Στοχοποίηση και η αντιμετώπιση της  δημόσιας επαγγελματικής εκπαίδευσης ως παρία και  φτωχού συγγενή της εκπαίδευσης ,από τη ΝΔ  έρχεται από παλιά. Αποκορύφωμα το 2013 όταν  ξεδιάντροπα κατήργησαν τις καλύτερες ειδικότητες και πέταξαν από τα σχολεία 2.500 εκπαιδευτικούς και 10.000 μαθητές από τις ειδικότητες που επέλεξαν και αγαπούσαν, για να τις χαρίσουν στα ιδιωτικά ΙΕΚ.

Πάντοτε η ΝΔ έχει μια μεροληπτική ταξική πολιτική υπέρ των ιδιωτικών δομών εκπαίδευσης και για να το καταφέρει αυτό επιλέγει να αποδυναμώνει τις δημόσιες δομές εκπαίδευσης.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί και το θέμα που έχει προκύψει πρόσφατα στην Χίο με το Ιδιωτικό εκπαιδευτήριο ΤΕΕΝS. Το συγκεκριμένο ιδιωτικό ΕΠΑΛ, λειτουργεί από το Σεπτέμβριο του 2018 και παρέχει ειδικότητες που σχετίζονται με το ναυτικό επάγγελμα, ενώ από την επόμενη χρονιά θα λειτουργούν και οι ειδικότητες ηλεκτρολογίας, ηλεκτρονικής και αυτοματισμού και μάλιστα χωρίς δίδακτρα.

Καθίσταται έτσι το μοναδικό ιδιωτικό λύκειο της χώρας χωρίς δίδακτρα. Στη Χίο ένα μεγάλο ναυτονήσι με παράδοση στην ναυτική εργασία, λειτουργούν στα δημόσια επαγγελματικά λύκεια Βροντάδου και Καρδάμυλων ναυτικές ειδικότητες και για τους αποφοίτους των λυκείων λειτουργεί, η Ακαδημία Εμπορικού  Ναυτικού Μηχανικού Χίου  από το 1965 και η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Πλοιάρχων Οινουσσών από την ίδια χρονιά.

Όλα αυτά τα χρόνια εκατοντάδες απόφοιτοι στηρίζουν επαρκώς το ναυτικό επάγγελμα σε όλες  τις βαθμίδες, και  κάνουν περήφανο τον τόπο μας. Δεν τα λέω όλα αυτά για να κατηγορήσω  αναγκαστικά την ιδιωτική πρωτοβουλία, αλλά τίθενται ερωτήματα που  έχουν να κάνουν με αθέμιτο ανταγωνισμό και αφορά την χρηματοδότηση του από την κυβέρνηση, με το ποσό των 1.364.301,22 ευρώ για κτηριακές παρεμβάσεις, προμήθεια εξοπλισμού και υπηρεσιών.

Αξίζει να αναφερθεί ότι συνολικά η κυβέρνηση επιλέγει αντί να στηρίξει την δημόσια εκπαίδευση να χρηματοδοτήσει  25  (μεταξύ των οποίων λέγεται ότι θα είναι το TEENS), από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με το χρηματικό ποσό των 34.107.530,52 ευρώ.

Έτσι έχουμε από την μια την κυβέρνηση που επιλέγει την υποχρηματοδότηση ,τον μαρασμό των δημόσιων επαγγελματικών ΕΠΑΛ και την επιλεκτική χρηματοδότηση κάποιων πρότυπων ΕΠΑΛ και από τη άλλη τη επιλογή του ιδιώτη στην Χίο να διαφημίζει εκτός των άλλων ότι παρέχει και κοινωφελές έργο που στηρίζεται εν πολλοίς  στην κρατική χρηματοδότηση.

Προσωπικά, δεν είναι για μένα πρωτεύον αν , ούτε αν θα γίνουν ιδιωτικά ΕΠΑΛ, πάντα υπήρχαν και θα  υπάρχουν, το ζητούμενο είναι αυτά τα σχολεία να ιδρύονται και να λειτουργούν με ίσους όρους με τα δημόσια σχολεία, τα όποια παρέχουν  ή καλύτερα οφείλουν να παρέχουν, διαχρονικά σε όλα τα παιδιά ισότιμη εκπαίδευση και τις ίδιες ευκαιρίες. Από εκεί και  μετά τα ιδιωτικά  σχολεία δεν απευθύνονται σε όλα τα παιδιά αλλά σε παιδιά των οποίων οι γονείς έχουν φουσκωμένη τσέπη.

Εδώ  βρίσκεται η ένσταση με το TEENS και η αιτία της αναφοράς μου, γιατί αυτή η εξέλιξη μπορεί να αποβεί άκρως προβληματική  για την δημόσια επαγγελματική  εκπαίδευση στην Χίο και για τους εκπαιδευτικούς  που στηρίζουν με όλα τα μέσα το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές.

Δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρομαι στο θέμα της παραμέλησης, της δημόσιας και ειδικότερα της επαγγελματικής εκπαίδευσης από την κυβέρνηση, αλλά είναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής  η εμμονική στήριξη των ιδιωτών και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την εκπαίδευση, είναι πολιτική επιλογή και αφορά όλα τα δημόσια αγαθά.

Π

Διαφήμιση

Eίναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής η εμμονική στήριξη των ιδιωτών

Η Στοχοποίηση και η αντιμετώπιση της  δημόσιας επαγγελματικής εκπαίδευσης ως παρία και  φτωχού συγγενή της εκπαίδευσης ,από τη ΝΔ  έρχεται από παλιά. Αποκορύφωμα το 2013 όταν  ξεδιάντροπα κατήργησαν τις καλύτερες ειδικότητες και πέταξαν από τα σχολεία 2.500 εκπαιδευτικούς και 10.000 μαθητές από τις ειδικότητες που επέλεξαν και αγαπούσαν, για να τις χαρίσουν στα ιδιωτικά ΙΕΚ.

Πάντοτε η ΝΔ έχει μια μεροληπτική ταξική πολιτική υπέρ των ιδιωτικών δομών εκπαίδευσης και για να το καταφέρει αυτό επιλέγει να αποδυναμώνει τις δημόσιες δομές εκπαίδευσης.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί και το θέμα που έχει προκύψει πρόσφατα στην Χίο με το Ιδιωτικό εκπαιδευτήριο ΤΕΕΝS. Το συγκεκριμένο ιδιωτικό ΕΠΑΛ, λειτουργεί από το Σεπτέμβριο του 2018 και παρέχει ειδικότητες που σχετίζονται με το ναυτικό επάγγελμα, ενώ από την επόμενη χρονιά θα λειτουργούν και οι ειδικότητες ηλεκτρολογίας, ηλεκτρονικής και αυτοματισμού και μάλιστα χωρίς δίδακτρα.

Καθίσταται έτσι το μοναδικό ιδιωτικό λύκειο της χώρας χωρίς δίδακτρα. Στη Χίο ένα μεγάλο ναυτονήσι με παράδοση στην ναυτική εργασία, λειτουργούν στα δημόσια επαγγελματικά λύκεια Βροντάδου και Καρδάμυλων ναυτικές ειδικότητες και για τους αποφοίτους των λυκείων λειτουργεί, η Ακαδημία Εμπορικού  Ναυτικού Μηχανικού Χίου  από το 1965 και η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Πλοιάρχων Οινουσσών από την ίδια χρονιά.

Όλα αυτά τα χρόνια εκατοντάδες απόφοιτοι στηρίζουν επαρκώς το ναυτικό επάγγελμα σε όλες  τις βαθμίδες, και  κάνουν περήφανο τον τόπο μας. Δεν τα λέω όλα αυτά για να κατηγορήσω  αναγκαστικά την ιδιωτική πρωτοβουλία, αλλά τίθενται ερωτήματα που  έχουν να κάνουν με αθέμιτο ανταγωνισμό και αφορά την χρηματοδότηση του από την κυβέρνηση, με το ποσό των 1.364.301,22 ευρώ για κτηριακές παρεμβάσεις, προμήθεια εξοπλισμού και υπηρεσιών.

Αξίζει να αναφερθεί ότι συνολικά η κυβέρνηση επιλέγει αντί να στηρίξει την δημόσια εκπαίδευση να χρηματοδοτήσει  25  (μεταξύ των οποίων λέγεται ότι θα είναι το TEENS), από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με το χρηματικό ποσό των 34.107.530,52 ευρώ.

Έτσι έχουμε από την μια την κυβέρνηση που επιλέγει την υποχρηματοδότηση ,τον μαρασμό των δημόσιων επαγγελματικών ΕΠΑΛ και την επιλεκτική χρηματοδότηση κάποιων πρότυπων ΕΠΑΛ και από τη άλλη τη επιλογή του ιδιώτη στην Χίο να διαφημίζει εκτός των άλλων ότι παρέχει και κοινωφελές έργο που στηρίζεται εν πολλοίς  στην κρατική χρηματοδότηση.

Προσωπικά, δεν είναι για μένα πρωτεύον αν , ούτε αν θα γίνουν ιδιωτικά ΕΠΑΛ, πάντα υπήρχαν και θα  υπάρχουν, το ζητούμενο είναι αυτά τα σχολεία να ιδρύονται και να λειτουργούν με ίσους όρους με τα δημόσια σχολεία, τα όποια παρέχουν  ή καλύτερα οφείλουν να παρέχουν, διαχρονικά σε όλα τα παιδιά ισότιμη εκπαίδευση και τις ίδιες ευκαιρίες. Από εκεί και  μετά τα ιδιωτικά  σχολεία δεν απευθύνονται σε όλα τα παιδιά αλλά σε παιδιά των οποίων οι γονείς έχουν φουσκωμένη τσέπη.

Εδώ  βρίσκεται η ένσταση με το TEENS και η αιτία της αναφοράς μου, γιατί αυτή η εξέλιξη μπορεί να αποβεί άκρως προβληματική  για την δημόσια επαγγελματική  εκπαίδευση στην Χίο και για τους εκπαιδευτικούς  που στηρίζουν με όλα τα μέσα το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές.

Δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρομαι στο θέμα της παραμέλησης, της δημόσιας και ειδικότερα της επαγγελματικής εκπαίδευσης από την κυβέρνηση, αλλά είναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής  η εμμονική στήριξη των ιδιωτών και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την εκπαίδευση, είναι πολιτική επιλογή και αφορά όλα τα δημόσια αγαθά.

Π

Διαφήμιση

Eίναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής η εμμονική στήριξη των ιδιωτών

Η Στοχοποίηση και η αντιμετώπιση της  δημόσιας επαγγελματικής εκπαίδευσης ως παρία και  φτωχού συγγενή της εκπαίδευσης ,από τη ΝΔ  έρχεται από παλιά. Αποκορύφωμα το 2013 όταν  ξεδιάντροπα κατήργησαν τις καλύτερες ειδικότητες και πέταξαν από τα σχολεία 2.500 εκπαιδευτικούς και 10.000 μαθητές από τις ειδικότητες που επέλεξαν και αγαπούσαν, για να τις χαρίσουν στα ιδιωτικά ΙΕΚ.

Πάντοτε η ΝΔ έχει μια μεροληπτική ταξική πολιτική υπέρ των ιδιωτικών δομών εκπαίδευσης και για να το καταφέρει αυτό επιλέγει να αποδυναμώνει τις δημόσιες δομές εκπαίδευσης.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί και το θέμα που έχει προκύψει πρόσφατα στην Χίο με το Ιδιωτικό εκπαιδευτήριο ΤΕΕΝS. Το συγκεκριμένο ιδιωτικό ΕΠΑΛ, λειτουργεί από το Σεπτέμβριο του 2018 και παρέχει ειδικότητες που σχετίζονται με το ναυτικό επάγγελμα, ενώ από την επόμενη χρονιά θα λειτουργούν και οι ειδικότητες ηλεκτρολογίας, ηλεκτρονικής και αυτοματισμού και μάλιστα χωρίς δίδακτρα.

Καθίσταται έτσι το μοναδικό ιδιωτικό λύκειο της χώρας χωρίς δίδακτρα. Στη Χίο ένα μεγάλο ναυτονήσι με παράδοση στην ναυτική εργασία, λειτουργούν στα δημόσια επαγγελματικά λύκεια Βροντάδου και Καρδάμυλων ναυτικές ειδικότητες και για τους αποφοίτους των λυκείων λειτουργεί, η Ακαδημία Εμπορικού  Ναυτικού Μηχανικού Χίου  από το 1965 και η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Πλοιάρχων Οινουσσών από την ίδια χρονιά.

Όλα αυτά τα χρόνια εκατοντάδες απόφοιτοι στηρίζουν επαρκώς το ναυτικό επάγγελμα σε όλες  τις βαθμίδες, και  κάνουν περήφανο τον τόπο μας. Δεν τα λέω όλα αυτά για να κατηγορήσω  αναγκαστικά την ιδιωτική πρωτοβουλία, αλλά τίθενται ερωτήματα που  έχουν να κάνουν με αθέμιτο ανταγωνισμό και αφορά την χρηματοδότηση του από την κυβέρνηση, με το ποσό των 1.364.301,22 ευρώ για κτηριακές παρεμβάσεις, προμήθεια εξοπλισμού και υπηρεσιών.

Αξίζει να αναφερθεί ότι συνολικά η κυβέρνηση επιλέγει αντί να στηρίξει την δημόσια εκπαίδευση να χρηματοδοτήσει  25  (μεταξύ των οποίων λέγεται ότι θα είναι το TEENS), από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με το χρηματικό ποσό των 34.107.530,52 ευρώ.

Έτσι έχουμε από την μια την κυβέρνηση που επιλέγει την υποχρηματοδότηση ,τον μαρασμό των δημόσιων επαγγελματικών ΕΠΑΛ και την επιλεκτική χρηματοδότηση κάποιων πρότυπων ΕΠΑΛ και από τη άλλη τη επιλογή του ιδιώτη στην Χίο να διαφημίζει εκτός των άλλων ότι παρέχει και κοινωφελές έργο που στηρίζεται εν πολλοίς  στην κρατική χρηματοδότηση.

Προσωπικά, δεν είναι για μένα πρωτεύον αν , ούτε αν θα γίνουν ιδιωτικά ΕΠΑΛ, πάντα υπήρχαν και θα  υπάρχουν, το ζητούμενο είναι αυτά τα σχολεία να ιδρύονται και να λειτουργούν με ίσους όρους με τα δημόσια σχολεία, τα όποια παρέχουν  ή καλύτερα οφείλουν να παρέχουν, διαχρονικά σε όλα τα παιδιά ισότιμη εκπαίδευση και τις ίδιες ευκαιρίες. Από εκεί και  μετά τα ιδιωτικά  σχολεία δεν απευθύνονται σε όλα τα παιδιά αλλά σε παιδιά των οποίων οι γονείς έχουν φουσκωμένη τσέπη.

Εδώ  βρίσκεται η ένσταση με το TEENS και η αιτία της αναφοράς μου, γιατί αυτή η εξέλιξη μπορεί να αποβεί άκρως προβληματική  για την δημόσια επαγγελματική  εκπαίδευση στην Χίο και για τους εκπαιδευτικούς  που στηρίζουν με όλα τα μέσα το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές.

Δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρομαι στο θέμα της παραμέλησης, της δημόσιας και ειδικότερα της επαγγελματικής εκπαίδευσης από την κυβέρνηση, αλλά είναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής  η εμμονική στήριξη των ιδιωτών και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την εκπαίδευση, είναι πολιτική επιλογή και αφορά όλα τα δημόσια αγαθά.

Π

Διαφήμιση

Eίναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής η εμμονική στήριξη των ιδιωτών

Η Στοχοποίηση και η αντιμετώπιση της  δημόσιας επαγγελματικής εκπαίδευσης ως παρία και  φτωχού συγγενή της εκπαίδευσης ,από τη ΝΔ  έρχεται από παλιά. Αποκορύφωμα το 2013 όταν  ξεδιάντροπα κατήργησαν τις καλύτερες ειδικότητες και πέταξαν από τα σχολεία 2.500 εκπαιδευτικούς και 10.000 μαθητές από τις ειδικότητες που επέλεξαν και αγαπούσαν, για να τις χαρίσουν στα ιδιωτικά ΙΕΚ.

Πάντοτε η ΝΔ έχει μια μεροληπτική ταξική πολιτική υπέρ των ιδιωτικών δομών εκπαίδευσης και για να το καταφέρει αυτό επιλέγει να αποδυναμώνει τις δημόσιες δομές εκπαίδευσης.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί και το θέμα που έχει προκύψει πρόσφατα στην Χίο με το Ιδιωτικό εκπαιδευτήριο ΤΕΕΝS. Το συγκεκριμένο ιδιωτικό ΕΠΑΛ, λειτουργεί από το Σεπτέμβριο του 2018 και παρέχει ειδικότητες που σχετίζονται με το ναυτικό επάγγελμα, ενώ από την επόμενη χρονιά θα λειτουργούν και οι ειδικότητες ηλεκτρολογίας, ηλεκτρονικής και αυτοματισμού και μάλιστα χωρίς δίδακτρα.

Καθίσταται έτσι το μοναδικό ιδιωτικό λύκειο της χώρας χωρίς δίδακτρα. Στη Χίο ένα μεγάλο ναυτονήσι με παράδοση στην ναυτική εργασία, λειτουργούν στα δημόσια επαγγελματικά λύκεια Βροντάδου και Καρδάμυλων ναυτικές ειδικότητες και για τους αποφοίτους των λυκείων λειτουργεί, η Ακαδημία Εμπορικού  Ναυτικού Μηχανικού Χίου  από το 1965 και η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Πλοιάρχων Οινουσσών από την ίδια χρονιά.

Όλα αυτά τα χρόνια εκατοντάδες απόφοιτοι στηρίζουν επαρκώς το ναυτικό επάγγελμα σε όλες  τις βαθμίδες, και  κάνουν περήφανο τον τόπο μας. Δεν τα λέω όλα αυτά για να κατηγορήσω  αναγκαστικά την ιδιωτική πρωτοβουλία, αλλά τίθενται ερωτήματα που  έχουν να κάνουν με αθέμιτο ανταγωνισμό και αφορά την χρηματοδότηση του από την κυβέρνηση, με το ποσό των 1.364.301,22 ευρώ για κτηριακές παρεμβάσεις, προμήθεια εξοπλισμού και υπηρεσιών.

Αξίζει να αναφερθεί ότι συνολικά η κυβέρνηση επιλέγει αντί να στηρίξει την δημόσια εκπαίδευση να χρηματοδοτήσει  25  (μεταξύ των οποίων λέγεται ότι θα είναι το TEENS), από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με το χρηματικό ποσό των 34.107.530,52 ευρώ.

Έτσι έχουμε από την μια την κυβέρνηση που επιλέγει την υποχρηματοδότηση ,τον μαρασμό των δημόσιων επαγγελματικών ΕΠΑΛ και την επιλεκτική χρηματοδότηση κάποιων πρότυπων ΕΠΑΛ και από τη άλλη τη επιλογή του ιδιώτη στην Χίο να διαφημίζει εκτός των άλλων ότι παρέχει και κοινωφελές έργο που στηρίζεται εν πολλοίς  στην κρατική χρηματοδότηση.

Προσωπικά, δεν είναι για μένα πρωτεύον αν , ούτε αν θα γίνουν ιδιωτικά ΕΠΑΛ, πάντα υπήρχαν και θα  υπάρχουν, το ζητούμενο είναι αυτά τα σχολεία να ιδρύονται και να λειτουργούν με ίσους όρους με τα δημόσια σχολεία, τα όποια παρέχουν  ή καλύτερα οφείλουν να παρέχουν, διαχρονικά σε όλα τα παιδιά ισότιμη εκπαίδευση και τις ίδιες ευκαιρίες. Από εκεί και  μετά τα ιδιωτικά  σχολεία δεν απευθύνονται σε όλα τα παιδιά αλλά σε παιδιά των οποίων οι γονείς έχουν φουσκωμένη τσέπη.

Εδώ  βρίσκεται η ένσταση με το TEENS και η αιτία της αναφοράς μου, γιατί αυτή η εξέλιξη μπορεί να αποβεί άκρως προβληματική  για την δημόσια επαγγελματική  εκπαίδευση στην Χίο και για τους εκπαιδευτικούς  που στηρίζουν με όλα τα μέσα το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές.

Δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρομαι στο θέμα της παραμέλησης, της δημόσιας και ειδικότερα της επαγγελματικής εκπαίδευσης από την κυβέρνηση, αλλά είναι απαράδεκτο και προκλητικό να γίνεται τόσο εμφανής  η εμμονική στήριξη των ιδιωτών και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την εκπαίδευση, είναι πολιτική επιλογή και αφορά όλα τα δημόσια αγαθά.

Π

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Το νέο αναγνωρισμένο από τον ΑΣΕΠ Πιστοποιητικό Ειδικής Αγωγής

Επόμενο άρθρο

Πάτρα: Κατάληψη στη φοιτητική εστία του Πανεπιστημίου

Σχετικά Άρθρα

Ηλεκτρικές κουβέρτες: Ποιoι δεν πρέπει να τις χρησιμοποιούν

Ηλεκτρικές κουβέρτες: Ποιoι δεν πρέπει να τις χρησιμοποιούν

29 Νοεμβρίου, 2023

Μπορεί ο χειμώνας να μην έχει φτάσει στην Ελλάδα, αλλά η καταπολέμηση του κρύου είναι κάτι που απασχολεί τους Έλληνες....

Τρομερός παίκτης πήγε στον «Τροχό», έλυσε τον γρίφο με μόλις 5 γράμματα και έφυγε με γεμάτες τσέπες (video)

Τρομερός παίκτης πήγε στον «Τροχό», έλυσε τον γρίφο με μόλις 5 γράμματα και έφυγε με γεμάτες τσέπες (video)

29 Νοεμβρίου, 2023

Πολύ δυνατός παίκτης αποδείχθηκε ο Άρης, ο οποίος έφυγε από το παιχνίδι με πάνω από 4.000 ευρώ. Με περισσότερα από...

Σάλος με τις «ζωντανές» φάτνες στον Βόλο και τις ειρωνείες του Μπέου: Παρέμβαση εισαγγελέα ζητάει ο σύλλογος κτηνιάτρων

Σάλος με τις «ζωντανές» φάτνες στον Βόλο και τις ειρωνείες του Μπέου: Παρέμβαση εισαγγελέα ζητάει ο σύλλογος κτηνιάτρων

29 Νοεμβρίου, 2023

Παρά τις αντιδράσεις πέρσι, ο δήμαρχος Βόλου, για ακόμα μία φορά, έστησε στην πλατεία Αγίου Νικολάου δύο χριστουγεννιάτικες φάτνες με...

Τέμπη: Το συγκινητικό μήνυμα για τον Γεράσιμο έξω από το νοσοκομείο της Λάρισας

Μία προσευχή για τον Γεράσιμο: Στο χειρουργείο ο μοναδικός επιζών του πρώτου βαγονιού από τα Τέμπη

29 Νοεμβρίου, 2023

Ο 21χρονος πολυτραυματίας δίνει τιτάνιες μάχες για να κρατηθεί στη ζωή και παραμένει διασωληνωμένος Την επόμενη εβδομάδα πρόκειται να υποβληθεί...

Πατέρας δολοφόνησε την κόρη του γιατί εμφανίστηκε σε φωτογραφία στα social media

Πατέρας δολοφόνησε την κόρη του γιατί εμφανίστηκε σε φωτογραφία στα social media

29 Νοεμβρίου, 2023

Την πυροβόλησε σε κοιλάδα - Ένας πατέρας συνελήφθη μαζί με άλλα τρία άτομα, γιατί δολοφόνησε την 18χρονη κόρη του, θεωρώντας...

Επόμενο άρθρο
Πάτρα: Κατάληψη στη φοιτητική εστία του Πανεπιστημίου

Πάτρα: Κατάληψη στη φοιτητική εστία του Πανεπιστημίου

Κοινωνικός Τουρισμός: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για voucher, πλατφόρμα, δικαιούχους, παροχές

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Ηλεκτρικές κουβέρτες: Ποιoι δεν πρέπει να τις χρησιμοποιούν

Ηλεκτρικές κουβέρτες: Ποιoι δεν πρέπει να τις χρησιμοποιούν

29 Νοεμβρίου, 2023
Τρομερός παίκτης πήγε στον «Τροχό», έλυσε τον γρίφο με μόλις 5 γράμματα και έφυγε με γεμάτες τσέπες (video)

Τρομερός παίκτης πήγε στον «Τροχό», έλυσε τον γρίφο με μόλις 5 γράμματα και έφυγε με γεμάτες τσέπες (video)

29 Νοεμβρίου, 2023
Σάλος με τις «ζωντανές» φάτνες στον Βόλο και τις ειρωνείες του Μπέου: Παρέμβαση εισαγγελέα ζητάει ο σύλλογος κτηνιάτρων

Σάλος με τις «ζωντανές» φάτνες στον Βόλο και τις ειρωνείες του Μπέου: Παρέμβαση εισαγγελέα ζητάει ο σύλλογος κτηνιάτρων

29 Νοεμβρίου, 2023
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.552)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.685)
  • Lifestyle (424)
  • Viral (360)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (86)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (279)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (121)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (13)
  • Απόψεις (125)
  • Βάσεις (73)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (674)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (723)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (24)
  • Διορισμοί (33)
  • Ειδήσεις (142)
  • Ειδήσεις (454)
  • Ειδική Αγωγή (50)
  • Εκπαίδευση (2.009)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (926)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.005)
  • Ελλάδα (4.298)
  • ΕΠΑΛ (7)
  • Επιμόρφωση (63)
  • Εργασία (87)
  • Θέματα Εξετάσεων (23)
  • Θρησκεία (14)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (47)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (21)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (841)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (584)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (30)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (36)
  • Οικονομία (283)
  • Πανελλαδικές (393)
  • Περιβάλλον (128)
  • Πολιτική (366)
  • Πολιτισμός (156)
  • Προβολή (2)
  • Πρωτοβάθμια (510)
  • Ροή (40.975)
  • Σεμινάρια – MOOC (30)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (219)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (55)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (202)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (492)
  • Υγεία (784)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (917)
  • Φοιτητές (373)
  • Χρήσιμα (6)

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά

© 2023 Newspedia.gr.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In