Διάδωσέ το
Για τις χαμηλές βαθμολογίες που πήραν κάποια σχολεία από Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στην αξιολόγηση 2021-2022 ερωτήθηκε ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κ Αλέξανδρος Κόπτσης, σε διαδικτυακή συνάντηση που είχε πριν λίγες ημέρες με Διευθυντές σχολείων.
Συγκεκριμένα διευθυντές σχολείων ενημέρωσαν τον Γενικό Γραμματέα για τις χαμηλές βαθμολογίες που πήραν τα σχολεία τους από Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου τη στιγμή που άλλα σχολεία στους ίδιους άξονες με τα ίδια περίπου αποτελέσματα πήραν 10αρια. Δεν παρέλειψαν να αναφέρουν και τις σπάνιες εμφανίσεις Σ.Ε.Ε στα σχολεία τους.
Στην τοποθέτησή του επί του θέματος ο κ. Κόπτσης διαφώνησε με αυτές τις χαμηλές βαθμολογίες σε μια περίοδο δύσκολη για τα σχολεία λόγω πανδημίας και ανέφερε ότι η χαμηλή βαθμολογία που έβαλε κάποιος Σ.Ε.Ε σε σχολείο αντικατοπτρίζει και τις ευθύνες που έχει ο ίδιος, αν δεν είχε επαφή με το σχολείο κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και απλά ήρθε μόνο στο τέλος βάζοντας χαμηλή βαθμολογία.
Αξιολόγηση: Με νέο τρόπο θα βαθμολογούν τα σχολεία οι Συντονιστές
Πλαίσιο κριτηρίων ετοιμάζει το ΙΕΠ, σύμφωνα με το οποίο οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου θα βαθμολογούν τα σχολεία κατά τη διαδικασία της εξωτερικής αξιολόγησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του fresh-education, μετά από τις μεγάλες αποκλίσεις -διαφοροποιήσεις βαθμολογιών που έβαλαν Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στα σχολεία κατά το σχολικό έτος 2021 -2022 και τις διαμαρτυρίες διευθυντών σχολείων προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, το ΙΕΠ ετοιμάζει ένα κοινό πλαίσιο κριτηρίων σύμφωνα με το οποίο θα μπαίνουν οι βαθμολογίες από τους Συντονιστές.
Στόχος της κίνησης αυτής είναι:
- να μην παίρνει άλλο σχολείο 5αρι και άλλο 10αρι για το ίδιο αποτέλεσμα
- τα ενιαία κείμενα να μην βαθμολογούνται με 8αρια και 9αρια και να παίρνουν και κάποιες φορές μεγαλύτερη βαθμολογία από σχολεία που κατέθεσαν σχέδια δράσης
- να “ελεγχθούν” οι συντονιστές που είτε δεν έβαλαν καθόλου βαθμολογία, είτε έγραψαν 2-3 λέξεις στις αξιολογήσεις των σχολείων τους, είτε έκαναν πολύ copy paste, είτε οτιδήποτε άλλο.
Ήδη το fresh -education.gr είχε επισημάνει από τον Νοέμβρη του 2021 σε δημοσίευσή του (εδώ) ότι η απουσία πλαισίου κριτηρίων στην βαθμολόγηση των σχολείων από τους Σ.Ε.Ε ήταν ένα από τα προβληματικά σημεία του σχεδιασμού της αξιολόγησης και θα οδηγούσε σε αυτά τα αποτελέσματα. Διαβάστε τη συνέχεια εδώ
Πηγή fresh-education με ενεργό σύνδεσμο για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν Το πρώτο εκπαιδευτικό site στην Ελλάδα με ειδήσεις και αναλύσεις μόνο για την εκπαίδευση.