Υπέρ του καταγγέλλοντος γονέα, κατέθεσαν πάντως (με έγραφα στοιχεία) και δάσκαλοι του εν λόγω σχολείου, περιγράφοντας περιστατικά σε βάρος κάποιων μαθητών ΑΜΕΑ και το κυριότερο καταμαρτυρώντας τη μη τήρηση όρων λειτουργίας στην όλη διαδικασία.
Χωρίς να λάβει έκταση και προπαντός δημοσιότητα, δόθηκε η δικαστική συνέχεια σε καταγγελία γονέα μαθητή με αναπηρία «Ειδικής» σχολικής μονάδας συνοικίας της Πάτρας, για ξυλοδαρμό του – που το έστειλε σε νοσοκομείο με τραύματα στο σώμα – ο οποίος είχε προσφύγει διά της τυπικής υπηρεσιακής εκπαιδευτικής οδού, αλλά και διά της νομικής, κατά υπαίτιων καθηγητών.
Η εκδίκαση της υπόθεσης έγινε, κεκλεισμένων των θυρών στα Δικαστήρια Ανηλίκων Πατρών και άρχισε με την κατάθεση του θιγόμενου πατέρα στις 3 Μαρτίου, συνεχίστηκε με τις καταθέσεις εκπαιδευτικών στις 30 του ίδιου μήνα, για να καταλήξει σε μία απρόβλεπτη απόφαση!
Οπως πληροφορεί με αναλυτικό δημοσίευμα ο στην εφημερίδα «Πελοπόννησος», μέσα από την υπερασπιστική γραμμή των καταγγελλόμενων καθηγητών και διευθυντικών στελεχών του σχολείου, αντί το φταίξιμο να πέσει σε κάποιους εξ’ αυτών, μετακυλήθηκε σε μαθητές ΑΜΕΑ (με μαθησιακές δυσκολίες), ότι δηλαδή αυτοί χτύπησαν το συμμαθητή τους, άνευ ευθύνης των εκπαιδευτικών τους.
ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ
Μάλιστα, η όλη εξέλιξη έφερε, στο τέλος, σε πολύ δύσκολη θέση τον μηνυτή γονιό, αφού ρωτήθηκε από το Δικαστήριο – με βάση την παραπάνω εξέλιξη – αν επιθυμεί την ποινική δίωξη των παιδιών. Η απάντησή του ήταν…μονόδρομος κι εκ των πραγμάτων καταφατική, αφού σε διαφορετική περίπτωση η υπόθεση θα κατέληγε χωρίς την παραμικρή τιμωρία. Σημείωσε ωστόσο, ότι «έπιασαν την ουρά και όχι το κεφάλι» και πως «περίμενε τα παιδιά να ‘ναι τα τελευταία θύματα της δίκης, αφού πρώτοι και βασικοί υπαίτιοι είναι οι εμπλεκόμενοι καθηγητές του και κουμάντο στο σχολείο αυτοί κάνουν και όχι οι μαθητές».
ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
Υπέρ του καταγγέλλοντος γονέα, κατέθεσαν πάντως (με έγραφα στοιχεία) και δάσκαλοι του εν λόγω σχολείου, περιγράφοντας περιστατικά σε βάρος κάποιων μαθητών ΑΜΕΑ και το κυριότερο καταμαρτυρώντας τη μη τήρηση όρων λειτουργίας στην όλη διαδικασία.
ΤΕΛΙΚΗ ΠΟΙΝΗ
Η «καταδίκη» των ανήλικων παιδιών ΑΜΕΑ, δεν συνοδεύτηκε από χρονική ποινή, αλλά με τη σαφή προειδοποίηση να μην επαναληφθεί η πράξη τους μέσα στο σχολείο – υπαιτιότης τους – ενώ διατάχθηκε να τα παρακολουθεί παιδοψυχολόγος και παιδοψυχίατρος.
ΣΑΦΗΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
Επιπλέον, δόθηκε «τελεσίγραφο» στη διοίκηση της σχολικής μονάδας, για τη μη επανάληψη ενός τέτοιου περιστατικού, καθιστώντας την υπεύθυνη για τη θωράκιση και ασφάλεια του σχολικού περιβάλλοντος.
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΚΕΣ
Ο εισαγγελέας της Πάτρας, μετά την εκδίκαση της μήνυσης του πατέρα, έστειλε πίσω τη δικογραφία για να αποδοθούν κατηγορίες, σε όποιους αυτές αναλογούν, σχετικά με τον ξυλοδαρμό και θα διεξαχθεί άλλη δίκη με κατηγορούμενους διοικούντες και υπεύθυνους εκπαιδευτικούς του «Ειδικού» σχολείου. Αυτές τις ημέρες, θα εκδικαστεί στην Πάτρα παρόμοια υπόθεση, που αφορά στην ίδια σχολική μονάδα, για ξυλοδαρμό άλλου μαθητή, με βαριά τραύματα και σπασίματα στα πόδια!
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Υπέρ του καταγγέλλοντος γονέα, κατέθεσαν πάντως (με έγραφα στοιχεία) και δάσκαλοι του εν λόγω σχολείου, περιγράφοντας περιστατικά σε βάρος κάποιων μαθητών ΑΜΕΑ και το κυριότερο καταμαρτυρώντας τη μη τήρηση όρων λειτουργίας στην όλη διαδικασία.
Χωρίς να λάβει έκταση και προπαντός δημοσιότητα, δόθηκε η δικαστική συνέχεια σε καταγγελία γονέα μαθητή με αναπηρία «Ειδικής» σχολικής μονάδας συνοικίας της Πάτρας, για ξυλοδαρμό του – που το έστειλε σε νοσοκομείο με τραύματα στο σώμα – ο οποίος είχε προσφύγει διά της τυπικής υπηρεσιακής εκπαιδευτικής οδού, αλλά και διά της νομικής, κατά υπαίτιων καθηγητών.
Η εκδίκαση της υπόθεσης έγινε, κεκλεισμένων των θυρών στα Δικαστήρια Ανηλίκων Πατρών και άρχισε με την κατάθεση του θιγόμενου πατέρα στις 3 Μαρτίου, συνεχίστηκε με τις καταθέσεις εκπαιδευτικών στις 30 του ίδιου μήνα, για να καταλήξει σε μία απρόβλεπτη απόφαση!
Οπως πληροφορεί με αναλυτικό δημοσίευμα ο στην εφημερίδα «Πελοπόννησος», μέσα από την υπερασπιστική γραμμή των καταγγελλόμενων καθηγητών και διευθυντικών στελεχών του σχολείου, αντί το φταίξιμο να πέσει σε κάποιους εξ’ αυτών, μετακυλήθηκε σε μαθητές ΑΜΕΑ (με μαθησιακές δυσκολίες), ότι δηλαδή αυτοί χτύπησαν το συμμαθητή τους, άνευ ευθύνης των εκπαιδευτικών τους.
ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ
Μάλιστα, η όλη εξέλιξη έφερε, στο τέλος, σε πολύ δύσκολη θέση τον μηνυτή γονιό, αφού ρωτήθηκε από το Δικαστήριο – με βάση την παραπάνω εξέλιξη – αν επιθυμεί την ποινική δίωξη των παιδιών. Η απάντησή του ήταν…μονόδρομος κι εκ των πραγμάτων καταφατική, αφού σε διαφορετική περίπτωση η υπόθεση θα κατέληγε χωρίς την παραμικρή τιμωρία. Σημείωσε ωστόσο, ότι «έπιασαν την ουρά και όχι το κεφάλι» και πως «περίμενε τα παιδιά να ‘ναι τα τελευταία θύματα της δίκης, αφού πρώτοι και βασικοί υπαίτιοι είναι οι εμπλεκόμενοι καθηγητές του και κουμάντο στο σχολείο αυτοί κάνουν και όχι οι μαθητές».
ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
Υπέρ του καταγγέλλοντος γονέα, κατέθεσαν πάντως (με έγραφα στοιχεία) και δάσκαλοι του εν λόγω σχολείου, περιγράφοντας περιστατικά σε βάρος κάποιων μαθητών ΑΜΕΑ και το κυριότερο καταμαρτυρώντας τη μη τήρηση όρων λειτουργίας στην όλη διαδικασία.
ΤΕΛΙΚΗ ΠΟΙΝΗ
Η «καταδίκη» των ανήλικων παιδιών ΑΜΕΑ, δεν συνοδεύτηκε από χρονική ποινή, αλλά με τη σαφή προειδοποίηση να μην επαναληφθεί η πράξη τους μέσα στο σχολείο – υπαιτιότης τους – ενώ διατάχθηκε να τα παρακολουθεί παιδοψυχολόγος και παιδοψυχίατρος.
ΣΑΦΗΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
Επιπλέον, δόθηκε «τελεσίγραφο» στη διοίκηση της σχολικής μονάδας, για τη μη επανάληψη ενός τέτοιου περιστατικού, καθιστώντας την υπεύθυνη για τη θωράκιση και ασφάλεια του σχολικού περιβάλλοντος.
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΚΕΣ
Ο εισαγγελέας της Πάτρας, μετά την εκδίκαση της μήνυσης του πατέρα, έστειλε πίσω τη δικογραφία για να αποδοθούν κατηγορίες, σε όποιους αυτές αναλογούν, σχετικά με τον ξυλοδαρμό και θα διεξαχθεί άλλη δίκη με κατηγορούμενους διοικούντες και υπεύθυνους εκπαιδευτικούς του «Ειδικού» σχολείου. Αυτές τις ημέρες, θα εκδικαστεί στην Πάτρα παρόμοια υπόθεση, που αφορά στην ίδια σχολική μονάδα, για ξυλοδαρμό άλλου μαθητή, με βαριά τραύματα και σπασίματα στα πόδια!
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες